...

...

...

Navštívte Catnails.cz u ShopMania NejNákup.cz porovnání zboží, porovnání eshopů, srovnání jejich cen Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Výrobci

Provozovatel

Catnails.cz
Přečkovice 92
68771, Bojkovice
Česká republika

Tel.: 737137971


Co musí obsahovat zásilka s reklamovaným zbožím

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Ilona Majorová

Elišky Krásnohorské 31

73601 Havířov

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Zástupci eshopu Catnails.cz jsou oprávněni odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Zboží nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme a vrací se zpět na vaši adresu.

U dražších a křehkých předmětů doporučujeme zásilku připojistit, případně poslat jako křehké zboží.

Reklamace - obsah zásilky

  • vadné zboží, které je dostatečně kompletní pro otestování vady

  • kopii nákupního dokladu

  • přesný popis závady

  • telefonní kontakt na vás a adresu, kam poslat opravený kus

Odstoupení od smlouvy - obsah zásilky

  • kompletní nepoškozené zboží

  • originál nákupního dokladu

  • informaci o Vašem úmyslu odstoupit od smlouvy

  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

  • Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází k znehodnocení tohoto obalového materiálu.

Nejčastější chyby

  • Nedostatečně zabalené zboží
    V případě poškození během přepravy nenese naše společnost žádnou vinu a reklamaci takovéhoto zboží je třeba uplatňovat u přepravce, jehož podmínky pro dostatečnou ochranu přepravovaného zboží jsou pro vyřízení reklamace určující. 

  • Zasíláte-li více produktů
    Zašlete je vždy v jedné zásilce, případně na skutečnost, že zboží je v několika zásilkách, upozorněte v průvodním dopisu.

  • Neuvedeny všechny závady
    Technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní. Především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady "nefunguje".