Ze zdravotních důvodů bude eshop uzavřen od 1.12.2019 do odvolání. . . . .
|
Catnails.cz
Přečkovice 92
68771, Bojkovice
Česká republika
Tel.: 737137971
Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den od podání balíku. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty, zákazníkům po odeslání také posíláme email s číslem zásilky – zkontrolujte si svou emailovou schránku a email, který jste nám zadali při zadávání objednávky.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
NÁŠ TIP:Pokud víte, že vás pošta nezastihne dopoledne doma – protože jste v práci – nechte si zásilku poslat k Vám do zaměstnání.
Při objednávce nad 2000 Kč máte dopravu ZDARMA!
Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku – poštovné počítáme podle váhy balíku podle následující tabulky:
Hmotnost do: |
2 kg |
3 kg |
4 kg |
5 kg |
6 kg |
7 kg |
8 g |
9 kg |
10 kg |
12 kg |
Cena/Kč: |
103 |
106 |
109 |
115 |
118 |
121 |
124 |
130 |
133 |
139 |
Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba zásilky na poště je POUZE 7 dní!
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 103,- Kč.
Doporučené balíky zasíláme jenom oproti platbě předem.
Doporučeným balíkem lze poslat zboží pouze do hodnoty 520 Kč a 500g.
Česká pošta vám doručí vaši zásilku obvykle následující pracovní den od podání balíku – balíček může ale být doručován i delší dobu – doručení druhý den není garantováno. Pokud uvedete platný email a telefonní číslo na mobil bude vás informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty, zákazníkům po odeslání také posíláme email s číslem zásilky – zkontrolujte si svou emailovou schránku a email, který jste nám zadali při zadávání objednávky.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
NÁŠ TIP:Pokud víte, že vás pošta nezastihne dopoledne doma – protože jste v práci – nechte si zásilku poslat k Vám do zaměstnání.
Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku – poštovné počítáme podle váhy balíku podle následující tabulky:
Hmotnost do: |
500 g |
1 kg |
2 kg |
Cena/Kč: |
64 |
68 |
72 |
Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
POZOR: Úložní doba zásilky na poště je 15 dní!
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení 69,- Kč.
3. Česká pošta – Doporučené psaní od 50,- Kč / dle váhy zásilky
Tímto způsobem zasíláme jen lehké předměty do výšky max. 5 cm. Jedná se hlavně o vodolepky, samolepky, zdobení na nehty. Nedoporučujeme tuto volbu pro skleněné předměty – jako jsou laky na nehty, apod. přestože parametry pro zaslání splňují. Pokud si tuto možnost vyberete u takto křehkého zboží, zašleme jako doporučené psaní na vaši zodpovědnost, za poškození neručíme.
Osobní odběr ocení zejména zákaznící z blízkého okolí v moravskoslezském kraji. V případě, že chcete mít zboží nachystáno na určitý den, čas je vždy nutné se předem domluvit buď emailem: info@catnails.cz nebo telefonicky: 773 595 714
Zboží si můžete osobně vyzvednout na naší adrese:
Prodejna Belleilone
Elišky Krásnohorské 31
Havířov
Nejběžněji používaná platební metoda. České poště uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.
Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při převzetí od přepravce České pošty na Vámi zvolené adrese, kterou jste uvedli na Vaší objednávce.
Zboží odesíláme ihned (pokud je skladem).
Poplatek za dobírku bude přičten ke zvolenému způsobu dopravy.
Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Na základě tohoto potvrzení provedete platbu bankovním převodem na účet u Raiffeisen banky: 5116807001/5500 (číslo účtu je také uvedeno na potvrzení Vaší objednávky). Jako variabilní symbol vyplňte číslo vaší objednávky (je uvedené na e-mailu s potvrzením objednávky). Variabilní symbol je nutný k identifikaci Vaší platby! Zboží je odesláno ihned po obdržení příslušné částky na náš účet.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od České pošty pak již nic neplatíte.
Zboží zaplatíte v naší prodejně v Havířově.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 10 do 17:00.
Email: info@catnails.cz
Tel: +420 737 137 971
Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00
Telefon: 737 137 971
Kontakt na naši zákaznickou linku
Následujte nás